Utmattning, välbefinnande, eufori & ro

Är bara några av de känslor som min själ besitter i denna stund. Jag slapp bli buren ut från Häloskompaniet i liksäck vilket jag trodde från början, det räckte med skjuss i Jimmys bil!

Spinningen var det första passet vi körde ikväll och jag måste erkänna att jag hade väldigt låga förväntningar. Men det visade sig att det var riktigt superkul! Instruktören var riktigt rolig och musiken medryckande. Jag svettades på ställen jag inte visste man kunde svettas på och det var riktigt, riktigt roligt!

Power yogan kom efter spinningen och den hade jag däremot högre förväntningar på som definitivt uppfylldes. Dock insåg jag hur osmidig jag var.. Men det ska jag göra något åt! Yogan var otroligt avslappnande och jag utsatte kroppen för ställningar och positioner som den aldrig tidigare skådat. Balansen tränades helt klart! Efteråt när jag gick ut ur salen kände jag mej hög/berusad och jag mådde bara så otroligt bra!

Nu har jag precis hoppat ut ur duschen och ska käka en macka, dricka grönt te och se på Albert och Herbert. Sen ska jag krama kudden (som signora Carita skulle säga) då jag ska upp med tuppen imorn! Det vill säga om jag över huvudtaget kommer upp i sängen med den träningsvärk jag förväntar mej. Men attans den som ger sig! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0