Everything happens for a reason!

På tåget till Örebo där vi träffade två killar från Arvika

Jag: Vart är ni påväg?
Kille nr 1: Stockholm.
Jag: Jaha, vad ska ni göra där då?
Kille nr 2: Vi ska på konsert.
Jag: Va kul, vilka ska ni se?
Kille nr 1: Rise against!
Flickvännen: Jag döör!

Killarna tittar lite skumt på henne..

Jag (efter att ha sett flickvännen min): Haha, ni känner inte Josefin som jag gör men det här är som att låta en diabetiker gå in i en godisaffär! Hon älskar Rise Against på ett sätt som inte är mänslikgt.
Killarna: Vi ska tänka på dej under konserten då. Samtididgt som de tittade menande på henne.

Flickvännen dog just då på sätet av avundsjuka samtidigt som jag skrattade lungorna ur mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0