Imorgon bär det av!

Nu ska jag snart lägga mej eftersom jag ska upp tidigt, tidigt imorn för att hoppa på ett tåg till Kil och senare ett som tar mej till Göteborg! Bestämde mej för att göra något åt min saknad till lillasystern så det blir en minisemester till Göteborg över helgen. Dessutom ska jag (förhoppningsvis) till Oslo på måndag med signora Carita på ett spännande möte och på tisdag bär det återigen av till Karlstad för en ny föreläsning. Fullt upp men det gillar vi! Det enda vi inte gillar är att jag inte kommer få träffa flickvännen på en hel vecka! Abstinens, jotack! Men nu har jag skaffat halebop så vi ringer båda gratis så detta borde vi klara. Men som sagt, the bed is waiting for me. Goodnight, see you in Gothenburgh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0