Kändis lookalike

Då jag inte orkar plugga sitter jag och fördriver tiden med ansitksigenkänning på MyHeritage.com.
Vem är jag mest lik av:

 Katherine Heigl
 Katie Holmes
 Meg Ryan
 Katherine Heigl
 Angelina Jolie
 Meg Ryan
 Katherine Heigl
Slutsats: Om man stoppar ner Meg Ryan och Katherine Heigl i en mixer så är det jag som kommer ut! :D

Vilka är det här då?

Marcia Cross?  Signora Carita?
Marie?  Kirsten Dunst?
Alexis Bledel?Melina?
Mischa Barton?Emelie?
Alexandra? Adriana Karembeu?

Eftersom jag inte har en enda normal bild på flickvännen fick inte hon vara med. Linda Hult du blev Ashton Kutcher! Hahaha. Men det gick inte att ladda upp dom bilderna!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vart jag den tanten ! ;P Jaja .

2009-10-07 @ 17:09:59
Postat av: LINDA ;)

ja men de är trevligt ;) förvånar mej inte får alltid bilderna ja vill ja =) å ashton e ju inte lite fin då ;)

2009-10-08 @ 09:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0