Lägesstatus:

Flickvännen har hjälpt mej med en ny header, tackartackar! Vi har också sett på Parlamentet i två timmar och smällt i oss varsin Ben & Jerry. Half Baked för min del och strawberry Cheesecake för flickvännen.

Flickvännen berättade en incident som utspelat sig på Ikea som gjorde att jag höll på att pissa på mej!

En fyraårig tjej står med sin pappa i kön inne på Ikea. Då frågar flickan:
- Pappa kan vi bada sen när vi kommer hem? Då svarar pappan:
- Visst kan vi det! Då frågar flickan:
- Kan du stoppa upp snoppen i rumpan som du brukar då?
Varpå alla i närheten stannar upp i det de gör och kollar på pappan som ursäktande får föklara för alla att han brukar stoppa bak snoppen mellan benen för att likna en tjej!

Det var länge sen jag skrattade så jag fick ont i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0