Martens lördan: kvällen

- Flickvännen svängde förbi hemma hos mej där vi började smått med lite cider
- Gick hem till Lina på tjejförfest där det började förfestas ordentligt:
amanda lekte paparazzi med en engångskamera
johanna slet loss Linas lucka till dvd:n
jag fick flickvännen med på kort
jag tog kort på allt som rörde sig
lyssnade på gamla godingar samtidigt som vi sjöng för hela lägenhetshuset

- Gick hem till Emelies kompis Jon där det var enbart killar
- Träffade riktigt härliga människor
- Gick till Tiki där vi fick med oss alla grabbarna trots att de egentligen skulle till The Roof
- Stod i kö i 20 minuter innan vi kom in, var dock riktigt roligt!
- Flickvännen lämnade Tiki och var ledsen...
- Men blev snabbt glad igen när jag och Amanda dansade på högtalaren
- Blev ännu gladare när jag och Emelie tog över scenen!
- Dansade mej svettig, hälsade på massa gamla godingar, skrattade och sjöng mej hes samtidigt som mina vita Converse började skifta i svart!
- Gick till Timmys för att kika på folk men gick snabbt hem med Emelie och Jon för att slippa bli sjuk.
- Snarkade runt 03.30

Bästa utekvällen på riktigt länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0