Min kommande helg:

Har precis skrivit ut flygbiljetten till Belgien. Planet går 15.30 från Landvetter med mellanlandning i Köpenhamn. Därifrån går planet 18.05 raka vägen till Bryssel där jag går av 19.35. Där hämtar farsgubben mej och därifrån åker vi sex mil till Gent där vi ska bo på hotell. På fredagen ska vi träffa hans kompisar som ska visa oss utelivet i Gent. På lördag åker vi till Frankrike och stannar där hela dagen och går bla upp i Eifeltornet, åker till Notredam och shoppar såklart! På söndag stannar vi kvar i Belgien och kollar livet där. Måndag ska jag få se vart farsgubben jobbar, spännande. Någon gång under måndagen börjar vi den långa hemresan till Sverige då vi kanske svänger förbi Amsterdam. Är jag exalterad eller är jag exalterad?! Det bästa är nog att jag kommer få snacka engelska i 4 dagar, åh så roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0