My fucked up morning!

Vaknade utvilad i en varm och skön säng. Gick upp för att göra frukost och samtidigt som tevattnet kokade och brödet rostade gick jag ut för att hämta tidningen. Dock var brevlådan tom. "Visst är det väl onsdag idag" tänkte jag och gick in. Fick plötsligt panik. "Fan, fan, fan det måste väl vara onsdag idag. Jag var ju på universitetet igår, det kan inte vara torsdag idag!" Kollar mobilen: Tors 29 Okt. "Helvetets jävla skit! Jag som skulle träffa Michaela på Universitetet kl 10:00 nu hinner jag inte med 08:00 bussen!" Micke kom in genom dörren. Jag frågade vilken dag det var med panik i rösten. Onsdag svarade han trött. Har du tidiningen då? Ja, här är den. Äntligen insåg hjärnan att det är onsdag och jag kunde lugna ner mej. Det här med förvirring och disorientering är inte min grej, iallafall inte 08:00 på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0