Nattens dröm:

Tre tjejer i skolan på Solberga sa till mej att jag var tvungen att ta död på min älskade katt Tassa. Dom sa aldrig varför men jag var verkligen tvungen. Tillslut gjorde jag det med min bästa kompis som jag inte träffar längre och hennes pojkvän som jag aldrig tyckt om (men i drömmen var de mina bästa vänner). Jag ströp Tassa tills hon inte kunde andas längre. Nästa dag på skolan hade någon tagit bilder på mej under "mordet" och spritt ut över hela skolan och alla hatade mej. Tjejerna som hade sagt åt mej att mörda min katt vägrade ta på sig ansvaret och där stor jag ensam, fast med min kompis och hennes pojkvän. Tillslut ska jag upp i rätten och de enda som står på min sida är dessa två. Jag hann vakna innan jag fick reda på vad som hände..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0