Ojsikibojski!

Dagens To Do var följande:
- Plugga
- Köpa bläckpatroner
- Beställa böcker
- Skriva ut schema + litteraturlista


Eftersom jag inte fick tummen ur arslet och köpt bläckpatroner har jag heller inte skrivit ut schemat eller litteraturlistan. Att beställa böcker glömde jag bort och då kan man ju fråga sej: fick Jessica tummen ur arslet eller gjömde hon bort att plugga också? Och på det kan jag svara med ett rungande sjungande: NEJ! Jag har pluggat iprincip nonstop mellan 11:00 och 18:00 idag. Det förtjänar en applåd kan jag lova. Tyvärr är jag för sliten för att applådera själv. Jag är nu färdig med en uppgift av fyra men det sorgliga är dock att jag på 7 timmar skrivit en sida!

Nu ska jag snart unna mej en behövlig promenad med flickvännen som förhoppningsvis kan få mej glad och energisk igen! 22:00 ska jag och morsan förlora oss i vampyrernas värld och fantisera om Bill Compton. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0