Söndag:

Nu börjar min helg här i storstaden Göteborg lida mot sitt slut. 18.08 tar jag och syrran bussen mot Centralstationen och 19.10 rullar tåget hemåt. Ska bli skönt att få komma hem och sova i sin egen säng istället för en tunn madrass på golvet. Men jag ska inte klaga för jag har haft en riktig toppen helg i Götet som jag bara kunde fått med syrran. Måste tillägga att jag saknar flickvännen så det gör ont i hjärtat! Men ibland kansk det kan vara bra att vara ifrån varandra, eller vad säger du?

Imorn blir det inget Norge då jag istället sticker utomlands på fredag! Belgium here I come! så imorgon ska jag verkligen plugga arslet av mej (hm, undra hur många gånger jag sagt det och det faktiskt hänt!) Men imorn ska jag verkligen fösöka så jag slipper få dåligt samvete när jag lämnar Sverige! Over and out!
________________________________________________________________________
Få människor förvånar mej. Men ibland händer det och då finns det ingen bättre känsla!

Kommentarer
Postat av: angelica

är ni tillsammans på ritkigt?

2009-10-12 @ 11:33:32
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0