Ett par rader...

Vad händer i mitt liv idag? Bra fråga. Jag har ett dokument öppnat vid namn "Jämställdhet och kontruktion av kön". Jag skriver ett par rader, byter låt, öppnar ett fönster på internet, kollar någons blogg, skriver ett par rader till, kollar lite i en bok, ett par rdare till. Går ner till mamma och pratar med henne, får lite inspiration, går upp och skriver ett par rader till, sparar. Drömmer mej framåt i tiden till helgen då min födelsedag ska firas, ett par rader skrivs, undrar vilka kläder jag ska ha på mej, byter låt, skriver ett par rader till. Så har jag hållt på sen klockan var 12:00 och kommer fortsätta så tills klockan är 19:45 då jag ska gå en promenad med flickvännen och är då förhoppningsvis färdig med uppgift a). Nu ska jag fortsätta och skriva ett par rader, sen ska jag nog göra mej en kopp te och sen ett par rader till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0