Första kvällen på Tiki för i år!

Josefin kom hit för att sitta på min säng & stressa mej tills jag blev färdig.
Tog en promenad i regnet ca 100 meter för att komma hem till Johanna.
Spelade spel, "Tjej festen" om jag inte minns fel.
Såg delar av Sverige - Ungern, Yeah!
Promenad till Tiki med Carita & Josefin.
Beställde drinkar & cider då det var halva priset på allt mellan 10-11 :D
Fjantade oss med några killkompisar, isbitarna flög omkring!
Sprang omkring som yra höns.
Dansade häcken av mej tills svetten rann.
Tappade givetvis lappen till jackan så fick vänta tills alla hade gått för att kunna hämta ut den.
Gick förbi Timmys.
Började prata i sömnen vid 4.





BTW: älskar min nya hårfärg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0