Fy Jessica!

Skulle ner på stan idag för att få hjälp med att betala en räkning på banken och lämna tillbaka en bok på biblioteket. Det var allt, men på något vänster lyckades jag göra av med nära 2000 kronor! Gick till Kicks för att köpa en ny concealer: gick därifrån med en concealer och ett puder från Clarins. Sen gick jag till Footnews för att se om de fått in ett par stövlar i rätt storlek: det hade dom så fick med mej dom hem. Gick vidare till Lindex för att titta efter en svart spetsBH: vilket jag hittade med tillhörande trosor. Köpte dessutom en glödlampa till min spotlight som gick på otroliga 49 spänn! Det var också dags för en ny klippning så bokade tid på Virveln till på fredag. Ibland är jag bara helt otrolig för när jag var i Karlstad sist hittade jag inte ett dugg!

Nu sitter jag hemma och borde börja läsa i boken "Att göra kön" vilket jag ska göra så fort morsan kommit hem och hjälpt mej inpregnera mina nya stövlar (och ett par till som jag köpte förra veckan). Gah, nu har jag shoppingförbud resten av den här månaden!

Kommentarer
Postat av: angelica

gah! jag vet hur det känns. är likadan! :o

2009-09-10 @ 22:13:55
URL: http://enlotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0