Gaah!

Har nu suttit framför datorn i över 7 timmar. Börjar verkligen kännas i högra axeln. Men det är bra, nu vet jag att jag inte pallar ett datajobb! Det jag skulle blivit färdig med idag är jag ju givetvis inte färdig med, tog längre tid än jag trodde. Men tack och lov för att jag har imorgon, delar av fredan och hela måndan på mej att göra klart den här inlämningen! Phu!

Snart ska jag ut och gå den efterlängtade kvällspromenaden med flickvännen som blev inställd igår (pga av mörker och älgar). Nu ska jag verkligen tjata hål i hennes underbara skalle! Sen ska jag kila mej hemåt och kika på "True Blood" med morsan, drick te och käka smörgås. Sen ska jag (förhoppningsvis utan att sätta på datorn) gå och lägga mej så jag är fit for fight klockan 08:00 imorgon. Hoppas kan man ju alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0