Härjedalen?!

Flikvännen har skrivit på sin blogg att hon funderar på att flytta till Härjedalen. Min första fråga är då: Vart fan ligger Härjedalen?! Jag är så kass på geografi att jag är glad om jag hittar på baksidan av min egen hand. Det låter som ett kallt ställe någon stans i fjällen där det bara snöar, kan det stämma? Får nog fråga ut henne lite sen på vår obligatoriska kvällspromenad. Helvete, vem ska jag tjata hål på i skallen om flickvännen nu flyttar till no-mans-land? Hon skriver också att hon tänker disutera frågan ifall jag kan tänka mej att bli nedpackad i en resväska. Visst; är den stor och fylld med godis så är jag självklart på! Om det dessutom utlovas cider och snygga snowboardåkare där hon bor så hoppar jag ner i resväskan själv! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0