Hon med stort H

En dag för fem månader sen så skuttade det in en sprallig och otroligt härlig tjej in i mitt liv. Hon har under den här tiden lyckats röra om riktigt ordentligt i min trygga tillvaro och förändrat mej till en både bättre och härligare människa som numera har en stor kärlek till livet. Nu fem månader senare finns hon fortfarande kvar. När folk träffar oss tror de att vi känt varandra sedan barnsben och det är alltid lika roligt att se deras blickar när vi berättar att så inte är fallet. En bild på mitt skrivbord får mej att le av glädje varje gång jag höjer blicken. En bild på henne och mej!

Hon är komiken i mitt liv.
Hon är stödet i min sorg.
Hon är kärleken i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0