Hot, hot, hot!

Jag kan inte tänka mej annat än att de flesta sett den mytomspunna serien "True Blood"? (Personligen föredrar jag "Twilight" alla gånger.) Men är det lika många som lagt märke till den otroligt sexiga låten som spelas i inledningen? Jag tycker den är otroliget sexig och påtändande, vilket jag sällan gör när det gäller låtar på det sättet. Läs bara inledningen:

I wanna do bad things with you.

When you came in the air went out.
And every shadow filled up with doubt.
I don't know who you think you are,
But before the night is through,
I wanna do bad things with you.

Jag föreställer mej en snygg, råsexig man på en pub. Han går sakta och förtrollande fram till en ung vacker kvinna och viskar texten i hennes öra. Hon rodnar och sen kan ni ju gissa er till resten...

Bad Things - Jace Everett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0