I'm a weirdo!

Jag är en mycket konstig människa (ingen direkt nyhet). Har kollat igenom mitt pluggschema och insett att jag ligger en aning efter (för att vara snäll, jag ligger mil efter i planeringen!) Men istället för att dyka ner i böckerna och läsa skallen av mej så sätter jag mej och läser bloggar samtidigt som jag lyssnar på Jeff Buckley - Halleluljah. Jag känner hur magen bildar en klump men ändå kan jag inte slita mej från mannens vackra röst. Istället för att öppna ett dokument och börja skriva ser jag tillbaka på sommaren och längtar tillbaka. Jag kommer förmodligen göra som jag alltid brukar. Tänka att det här klarar jag till veckan. Nu är det snart helg och det har jag förtjänat (förtjänat och förtjänat var frågan). Så jag kommer skjuta böckerna åt sidan, klicka bort dokumentet, lägga mej på sängen och somna till den mannens otroliga röst. Och när jag vaknar kommer jag att känna mej fri från ångest igen. Iallafall tills på måndag morgon!

Kommentarer
Postat av: emma

Du är duktig Jessika, kämpa på! :)

2009-09-18 @ 17:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0