It's a halelulja moment!

Huvudet bankar och känns mossigt, fingrarna rör sig sakta över tangentbordet och värker, axlarna känns ömma och ögonen är fyrkantiga. Me nu är jag äntligen färdig. Jag har i princip suttit i 12 timmar i sträck och enbart pluggat! Jag måste verkligen lära mej att planera bättre.. Men det hör väl till åldern antar jag. Nu mina damer och herrar finns det något stort och nybäddat som pockar på min uppmärksamhet. Och med tanke på att jag knappt kan hålla ögonen öppna så är jag väldigt villig just nu! Måste bara skriva att känslan av att lämna in ett skrivet arbete, vänta på resultatet ibland i veckor och sedan få tillbaka det med ett bra betyg är värt all mödan. Den glädjen är för mej obeskrivlig. Jag hoppas bara att jag blir glad när jag får tillbaka detta arbetet som är gjort av blod, svett och tårar. Annars jävlar! Nattinatt!

(Ha överseende med mina eventuella stavfel. Eftersom jag knappt ser skärmen pga av min dimmiga blick är det svårt att uppfatta dem!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0