Jag har druckit två koppar te på mindre än en timme så nu kommer jag nog skita tepåsar idag!

Idag har jag huvudvärk vilket inte är så konstigt. Drack inte speciellt mycket men mycket skit som sätter sig direkt i skallen! Hade en riktigt tråkig utekväll igår. Första på flera veckor så det var antagligen dags. Problemet är bara att den gjort mej skeptisk inför nästa helg då jag ska till Karlstad. Då ska jag sova hos nya människor och umgås med människor jag knappt känner. Vilket kan leda till succe eller katastrof! Men om jag känner mej rätt, och flickvännen, så kommar jag,vi, att peppa mej ordentligt så jag åker dit och får en toppen kväll!

Nu ska jag försöka hitta "Super Mario" på internet och kanske dricka ännu mer te. Det kan ju bli riktigt lönsamt om jag kan sälja de miljoner tepåsar som jag eventuellt skiter ut. Säg till om du är intresserad så kommer vi överens om ett pris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0