Min pluggmusik

Nu har jag skrivit klart halva arbetet, vilket också var det jobbigast! Behöver bara finslipas en aning som jag gör imorgon eller på måndag. Nu ska jag börja skriva på andra delen. Känns riktigt bra! Jag har märkt en rolig trend i mitt pluggande. Jag lyssnar inte alls på den musik som jag brukar lyssna på när jag inte pluggar. Som då brukar bestå av det som spelas på nattklubbar ungefär. Men när jag pluggar är det andra bullar. Just nu är det "Joyride" med Roxette som skriker ur högtalarna. Är det inte Roxette så kan det vara Tracy Chapman, Rolling Stones, Cyndi Lauper eller något annat otippat. Att jag till exempel skulle börja lyssna på Rolling Stones som jag egentligen anser vara ett par nerknarkade gubbar är väldigt konstigt. Men deras musik gör mej avslappnad och jag kan hänga med i texterna. Sätter jag istället på Pitbull eller liknande så blir jag stressad och längtar bara till helgen!

Nu ska ja sätta på Cyndi Lauper och koncentrera mej som attan och försöka skriva några rader till! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Duktig du är gumman! :P

2009-09-24 @ 13:51:50
URL: http://worthdyingfor.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0