Tisdag:

Var som sagt i Karlstad idag där jag gick på en föreläsning (som jag i ärlighetens namn inte fattade mycket av) sedan skulle jag egentligen träffa Josefin på stan men hon hade alldeles för ont i magen för att kunna gå upp ur sängen. Så staden tar vi imorgon istället. Riktigt fullspäckat schema inför morgondagen: Karlstad på morgonen med flickvännen (Josefin), hemlig försiktighetsåtgärd & på kvällen ska jag och flickvännen träffa Paulina & Caroline på The Roof för att dricka dricka & snacka i ett par timmar. Sedan blir det säkert min & flickvännens obligatoriska kvällspromenad & sen kommer jag att somna ståendes i hallen. Eftersom jag inte hinner med något plugg imorn får jag köra dubbla pass idag & på torsdag, vilket jag inte ser fram emot. Men jag ska hålla humöret uppe!

(Eftersom Josefin har blivit min nya livsstil och vi ses/hörs varje dag har jag valt att börja kalla henne min flickvän här på bloggen. Hon är ju flicka och min vän så det passade väl bra? Haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0