Today it's my birthday!

Idag den 27 september för 19 år sen kl. 10:39 ploppade jag ut från min mors heligste. Jag föddes på Uddevalla BB där jag fick stanna en vecka efter födseln pga av att jag fick ett virus. I min födelseannons stod det :"Det blev som vi ville, motsats till en kille. Välkommen vår älskade Jessica". Det tog en vecka innan dom kom på att mitt namn skulle bli Jessica.

Idag sov jag när jag för 19 år sen ploppade ut, haha. Vaknade seg som attan klockan 12:00 efter en hejdundrandes helg tillsammans med Emelie, Flickvännen och Signora Carita. Idag mår jag som jag förtjänar efter en relativt blöt helg men helsike vad skoj jag haft. Äventyr delades ut efter äventyr! Bland annat så sjöng 6 killar från norge den norska versionen av "Ja må hon leva". De inte bara sjöng utan stod och dansade också. Kan lova att jag förlängde livet med ett år till!

Nu sitter jag och lyssnar på den ultimata låten: Bette Midler - Beast of burden. Den har gått varm hela helgen. Tillsammans med min telefon och FaceBook. Tack för alla gratulationer! Ikväll ska jag mysa med flickvännen och återberätta helgen. Det kan ta ett tag! Nästa helg är det marten som händer. Då är det dubbelt igen som gäller och vett och etikett stannar hemma! Livet känns förvånansvärt härligt just nu (flickvännen känn dej träffad, as you would say!). Hoppas det håller i sig ett bra tag framöver!

Over and out, nu ska det käkas choklad i stora lass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0