Torsdag

Idag var jag uppe med tuppen för att ta tåget till Karlstad. Föreläsning och sen shopping med min nyfunna vän Emelie, det visade sig att hon bor ca 5 hus nedanför mej på Fallängsvägen. Arvika är mindre än minst. Köpte kläder som jag redan funderar på att lämna tillbaka, what's up with that?! Ska egentligen sitta och läsa ut "Dialoger mellan kön och genus" men har sån huvudvärk så den får bli läst imorgon istället. Ikväll ska jag bjuda morsan på bio. Ska äntligen se "Män som hatar kvinnor", har hört att den ska vara super bra så ska bli riktigt kul!

Hm, konstig känsla. Jag kommer inte träffa flickvännen på 2 dagar (idag & imorn). Sen vi började umgås som flickvän och flickvän för ca 4 månader sen så har det inte gått mer än max 24 timmar innan vi setts så ni förstår min konstiga känsla. Men va fan, kan tjata hål i huvudet på henne på tåget till Karlstad imorn! Watch out!

Nu ska jag trycka ner lite mat i magen, fortsätta att kika på "Vänner" och sen göra mej iordning för bio. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas inte du ska dit på morgonen, för då stänger jag av telefonen :P Men om det nu är så att det är innan "after work" du menar så är det bara att ringa gumman :D Mina pengar är dock helt slut, tack vare två herrar som inte kan sluta terrorisera (stavning tack?) mig med sms :P SAKNAR DIG!

2009-09-17 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0