in love


Jag vill vara
Sakna honom när han sitter vid datorn och jag på sängen. Sniffa på hans hals och känna doften av Calvin Klein. Känna pirret i magen när han ringer. Skratta lite för mycket och lite för högt åt hans skämt. Ligga tätt intill under natten men ändå känna mej otillräckligt nära. Hålla hans hand. Kyssas med glasssmak i munnen. Dela på en pizza på stan. Inte kunna sova innan godnatt sms:et är skickat. Känna fjärliar i magen och ett stort leende när 'vår' låt spelas på radion. Prata om honom inför mina kompisar. Längta efter hans sällskap. Röra vid hans ansikte. Smeka hans kropp. Ruffsa till hans hår trots att han ogillar det. Fnissa när han snubblar på sina egna fötter. Undra vad han gör när han inte är med mej. Tänka ut en spännande framtid och drömma. Hans ansikte dyker upp i mina drömmar under natten. Se mej själv i hans ögon. Känna hjärtat pulsera hårdare när han ömt smeker min kind. Skaka av begär när han kysser mej djupt. Känna värmen i min kropp när han ser djupt i min ögon och ler åt det han ser in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0