My day today:

Besöket hos prickigkorv doktorn gick då riktigt smärtsamt.
Var bara där i 40 minuter sammanlagt.
Det är riktigt imponerande när det gäller Arvikas vård vill jag lova!
Eller aa.. vården över huvudtaget.
Nu vet jag äntligen vad jag lider av och nejdå jag är inte döende..
Inte än iallafall!

Gick förbi Puh en snabbis för en lite chat men fick skynda vidare hem.
Hoppade in duschen för att åka till Karlstad med Dennis & Paulina.
Käkade på Bergvik och sedan vidare för att hämta Dennis nya åk.
My oh my; den brummade nice minsann!

Dags att varva ner för kvällen.
Trött som satan i gatan.
Om jag inte smiter ut på en promenix i mörkret.
Chansen finns...



Kommentarer
Postat av: Jossan

haha prickigkorv docktorn :P

2010-04-28 @ 12:58:35
URL: http://dettaharhant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0