Söndag:

Började dagen med att öppna grusiga ögon och en släng av skallebank.
Kanske inte var så smart ändå att ut och härja innan jag var fullständigt frisk.
Men å andra sidan, är jag någonsin det?!
Halsen är öm som bara den efter timmar med Lips och sång på Tiki igår.

Käkade frulle framför Grease och saknade min vän T.
Vi kollade alltid på Grease när vi var yngre och satt ihop.
Jag har även hunnit dammsuga (för Josefins skull) och tvättat av alla vinterstövlar och lagt dom i garderoben där dom numera hör hemma.
Våren är här mina vänner!
Ack vad jag längtat!

Nu ska jag diska och snygga till mej så Josefin slipper vända i ryggen med benen på ryggen och ett skrik i halsen.
Resten av dagen spenderas med den bästa ute i det vackra vädret, på en pizzeria och framför tv:n tittandes på Dagboken - jag sökte dej och fann mitt hjärta.

Vackrare film och sällskap får man leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0