Mina Föräldrar

Av min mor har jag ärvt min envishet. Ofta stångar vi våra horn mot varandra utan att någon ger sig. Vi har båda alltid rätt. Jag har även ärvt mina händer vilket vi kom fram till under en bio. Vi är inte speciellt lika på utsidan men desstu mer på insidann. Hon är min klippa här i livet. Min stora förebild och idol. Den starkaste människan som går att hitta. Jag är glad att jag valde henne till min moder.

När Josefin såg min fader för dörsta gången komma gåendes emot oss på tågstationen i Göteborg var det första hon sa: Okej, nu vet jag vart du kom ifrån. Jag är en ganska exakt avbild av min far. Min moder brukar säga att jag ärvt hans hår, tänder och lokalsinne. Även han är en vanemänniska såsom mej och han tycker inte en film är värd att se om den inte innehåller blod och motorsågar. Skulle vara en Arch Enemy konsert då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0