Om mig

Jag är fruktansvärt otålig: allt ska hända med en gång, helst redan igår. Jag har otroligt dåligt tålamod och är det teknik med i bilden så ger jag mej innan jag ens börjat. Jag ÄLSKAR att läsa böcker, en sommar läste jag ut tio stycken på tio veckor. Ordet självbehärskning existerar inte i min vokabulär, vill jag ha något godis, mat, vad som helst så äter jag det. Ja måste erkänna att jag är lat, hatar dock ordet. Tycker jag något är jobbigt eller inte känner för det så slutar det oftast med att jag struntar i det. En periodare ut i fingerspetsarna; ett tag älskar jag att träna tills jag tröttnar ett annat tag ligger hemma i sängen istället. Ett par veckor äter jag alltid kokt ägg och en smörgås till frukost tills jag hittar något annat och byter till det. Jag ÄLSKAR att skratta och det gör jag högt, länge och med eneri och entusiasm. Dock brukar mina medmänniskor oftast skratta åt mej istället för med mej. Min charm är att få andra att skratta åt saker jag gjort eller sagt. Att köra bil gillar jag, dock kör jag snabbt och mindre bra. Igår såg jag en film som jag fortfarande tänker på och känner mej berörd av, därör ÄLSKAR jag film. Jag ÄLSKAR T. Jag är en ensamvarg och trivs i mitt eget sällskap lika mycket som jag ÄLSKAR att umgås med mina nära och kära lika mycket som nya människor. Jag är social och väldigt lättpåverkad av andra människor. Jag är nog lite av olika personer med olika människor med mej själv och min egen personlighet liggandes i botten och grunden. Jag är en sucker för Maryland chocolate chip cookies. Jag är en drömmare som drömmer och fantiserar mycket om allt mellan himel och jord, dock slår saker sällan in eftersom jag är just otroligt otålig. Jag tror på kärleken och söker efter den sanna kärleken som överlever allt. Jag har sett en skräckfilm, och drömde mardrömmar i en vecka efteråt. Jag ÄLSKAR att sova, and I'm good at it. Jag tycker att jag själv är snyggast med ett leende på läpparna. Jag finner Clive Owen sexigare än sexigast vilket till stor del beror på hans röst och dialekt. Vilket även är en av anledningarna till att filmen Beyond Borders är min absoluta favorit.

 





Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag bara älskar den bilden på dig som är nästlängst ner. Fan vad vacker du är kvinna!

2010-12-16 @ 10:18:30
URL: http://carrothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0