An unplaned saturday

S K J U T  M E J !

För att citera Caroline igår:
"Blev det filmkväll? -nej. Skulle jag dricka ikväll? -nej. Dricker jag? -ja.... SKÅL DÅ!"

Det blev, som ni kanske anat, en oplanerad utekväll igår:
Tanken var att jag, Melina och Caroline skulle sitta hos Melina, prata, se en film och sen gå till Rajjens en sväng. Men Caroline (som jag misstänker hade lite baktankemattematik med detta!) hade med sig drinkmateria som det bara inte gick att motstå. Sen blev hela gänget sugna på Tiki så det var nästa annhalt. Jag har inte baserat en utekväll på sprit sen jag var 14-15 år och den kväll minns jag alltför väl, eller aa delar av den. Så det är nog inte så konstigt att jag är ovanligt backdrunk denna söndag jämfört med andra. Men kvällen var riktigt toppen!

Åh, det luktar pyttipanna i köket!
Gotta go!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men kul hade vi iaf :D

2010-02-07 @ 15:49:54
URL: http://carrothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0