Fredag:

Har precis knäckt en pizza med syrran tillsammans med familjen och sitter nu och suger på en klubba som jag tiggde till mej från syrran som hon i sin tur tiggde till sig från en pizzagubbe. Ibland är det bra med småsyskon!

Dagen har spenderats med näsan mellan pärmarna på 'Luftslottet som sprängdes'. Äntligen utläst! Måste meddela att böckerna är bra men otroligt dryga! Sorry, men håll er till filmerna så får ni storyn utan en massa som är viktigt men ointressant!

Om någon är intresserad har jag även gått en promenad med Flickvännen (Thank God någon uppfann headsettet!) och varit på biblioteket och lånat hem 'Big Fish', 'Lars and the real girl' & den omtalade 'Pulp Fiction'. Ett ex till mej har (hade iallafall då) 'Pulp Fiction' som favoritfilm och då vi var ihop så var jag 14-15 år så tänkte att det kanske är dags att se den. Har dock inte så stora förväntningar, men det brukar ju vara bäst så. Återkommer när jag sett den. (Om jag kommer ihåg)

Har även fått upp ögonen för en ny serie: 'How I met your mother'. Otroligt rolig! Tack vare watchxonline.com har jag dessutom sett alla säsonger av 'Two and a half men'.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0