Goood niiiight!

Jag hatar att somna hungrig. Så jag hämtar en banan i köket. Den är övermogen med bruna fläckar och luktar verkligen banan när jag knäcker toppen.
   Eftersom jag känner att sömnen är långt borta hämtar jag mp3:n i översta byrålådan. Sätter lurarna i öronen och ut kommer 'Father Figure'. Inatt känner jag för hög musik som fyller kroppen.
   Jag hämtar ett värmeljus i en annan byrå, en ljuslykta och tänder ljuset och placerar det och lyktan bredvid sängen på den grå byrån för att kunna se när jag skriver. Pillar med mitt nyfärgade hår och känner banansmak i munnen. Godare än när man varit hos tandläkaren!
   Tar en slurk vatten från vattenflaskan bredvid sängen för eventuell hostattack under natten.
   Saknar luktan av man på min kudde. Men istället har jag en hel säng för mej själv.
   Fortfarande hungrig och sugen på O.C. Saknar våra O.C. maraton med timmar framför tv:n tillsammans med dricka, godis, chips & dipp och pizza. Allt detta tack vare 'Halelulja' som ylar i öronen.
   Håller pennan som du när jag skriver nu märker jag. Gör jag nästan alltid när jag skriver om nätterna. Undrar varför?
   Saknar ...
   Tänker inte lika ofta på dig. Drömmer ibland. Är jag över dej? Hela historien? Längesen jag grät över det. Kommer inte ens ihåg hur längesen det var. Jag minns ditt leende och ditt skratt. Din röst. Hoppas jag aldrig glömmer och att du fortsätter hälsa på mej när jag sover.
   Måste nog försöka sova nu. Polisen imorgon med Emelie. Ska fixa pass. Så jag kan ge mej ut i världen och uppleva något.
   Heartbreak Warfare.
   När den drar igång känns sinnet annorlunda. Går inte att förklara.
   Just det, sova var det!



4/2 2010    01:36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0