Lördag:

Hade tänkt gå på ett spinningpass 09:30 idag. Men alla som vet hur mycket jag älskar att sova i en varm och skön säng kan även lista ut hur den ide'n utvecklade sig! Drömde inatt att jag sket bananer i Afrika samt skulle jobba med att vattna blommor i värmen. Skumt?!

Har precis sett klart på omgång två av alla Johan Falk filmerna med Joel Kinnaman. Min crusch är ännu inte dämpad. Efterlyser en 10:e film då jag får se hur det löser sig för alla karaktärer. Tycker inte om hur Wagners flickvän lämnar honom. Känns alldeles för blä!

Nu sitter jag och lyssnar på East west rocker - Never stop för att höja ett (just nu) obefintligt partyhumör. Ska hoppa in i duschen, vilket är väldigt välbehövligt då jag inte besökt min gamla vän på mer än ett dygn.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0