Måndag:

Jag har nog varit en sengångare i ett tidigare liv.
(You know like Sid in Ice Age)
Har alltid mobilen ställd på först 8:45 sen 8:55 och tillsist 9:00 då först går jag upp.
(Det är klart, 8:an varierar. Kan ibland vara 10 ibland 12!)
Jag har detta system då jag älskar tanken på att jag slipper gå upp direkt det ringer utan kan ligga kvar och dra mej en extra kvart. MEN för att inte somna om igen så har jag ännu ett alarm emellan. Verkar det krångligt?
Men imorse somnade jag om mellan alla alarmen!
Började drömma gjorde jag också så jag hoppade två meter när klockan ringde igen.
Skön kick på dagen.

Annars började jag dagen med frukost och en promenad.
När jag kom hem duschade jag.
(Vilket var välbehövligt då jag inte besökte den igår)
Nu ska jag snart börja trixa och fixa med mitt CV och personliga brev.
Men före dess måste jag ju givetvis kolla runt på nätet.
Annars är det som att torka sig FÖRE man skiter.
Och det säger ju sig självt att det är ganska oklokt!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0