Onsdag:

Sitter hemma hos Phu och dricker cocoste' med en order om att blogga.
Sagt och gjort!
Wyclef Jean - Perfect Gentleman spelar i bakgrunden och Phu läser en bok om kvinnligt mode.

Hade tänkt att börja dagen vid 9:00 i morse men det sket sig totalt då jag vaknade 12:00.
Käkade plättar till frukost, duschade och drog ner på stan med Phu.
Besökte Kappahl & Lindex och sen drack jag min första kopp kaffe på närmare två år på Sunday och fick genast ont i magen.
Fortsatte till Biblioteket och vidare till Konsum och Godishuset.

Ska snart avnjuta ytterligare en kopp te och en film i soffan.
Sen mina vänner ska jag nog dra hem och tillbringa resten av kvällen i sängen.
Att påstå att jag är trött är detsamma som att påstå att blåbär inte skulle vara blå!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0