Right now:

Måste säga att vi är en sight for sore eyes jag och Phu:
Båda i slappa kläder med håret slarvigt uppsatt
utfläkta ben med varsin dator i knät
och ett vinglas i handen...
Vi började kika på Baksmällan
men det slutade ganska snabbt då vi fick annat att tänka på
Vi har bestämt oss för att lära oss Perfect Gentleman- Wyclef Jean
Den är inte lite svår ska erkännas
Fast med hjälp av två envisa sinnen ska det gå!
Jag har fått ett nytt petname också
Redo?
BEATA!
What the fuck?!
DU/NI ska döden dö säger jag bara!
Beata av alla namn på denna jord...
Jaa, det går inte att förklara min förtvivlan.
Nu ska jag återgå till...
Jaa, det var en bra fråga.'Men den som väntar får se
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0