sweet dreams

Jag drömmer om heta sommardagar och ljumma nätter. Om rosornas söta doft och vindens svalka. Jag drömmer om kärlek och dina fingrar. Dina ögonfransar och vader. Jag drömmer mej bort från mörker och kyla till värme och ljus. Drömmar med inslag av nyklippt gräs och nakenbad. Glass och frihet. Ljummen öl i baksätet på en bil med nedvevade rutor och dunkande musik påväg bort mot nya äventyr. Drömmar om långa blickar som möts. Händer som hålls längs gatorna. Långa promenader i solnedgången. Picknick med ljummet vin och mackor med smält ost. Kyssar som aldrig tar slut. Jag drömmer om känslan av oövervinnerlighet. Jag drömmer om varma blickar och ord som förför. Viskningar som får mej att le och drömma mej bort. Vita underkläder mot gyllenbrun hud. Salt i håret och kyssar med smak av salt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0