Torsdag:

Dagen började med att jag gick upp 10:00 vilket är en klar förbättring!
Gjorde mej iordning för att spatsera ner till Arbetsförmedlingen för en träff med min jobbcoach.
Hon är riktigt rolig och vi skrattade och tjatade i en timme och jag tyckte endast det var kul.
Hade vi slängt in kaffe, bullar och lite sex så hade det varit som en fika på stan med Flickvännen eller Phu!

Just nu sitter jag o kör ett virusprogramm som letar virus på min dator.
DING DING DING JACKPOTT!!!
Programmet har hittat en hel del kan jag säga.
Ringde Hall för med info och får frågan:
- När körde du det senast eller uppdaterade?
- Det var du som gjorde det när vi bodde ihop! (vilket var för ett år sen!)

Han blev minst sagt chokad och yttrade den välformulerade frasen:
"Det är faktiskt inte så svårt!"
För honom nej, men för mej är det rena grekiskan...

Nu ska jag diska (igen) och sen ska jag se en film (igen) medan jag väntar på att avvirutisera min dator.
Inte konstigt den är seg och hängig.
Hade jag också varit om jag var fullproppad med så mycket skit!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0