Torsdag:

Hallå kära skallebank och hosta. Välkomna tillbaka ska ni vara!
Nu har jag blivit förkyld igen, trodde det räckte för i år.
Men icke sa Nicke!
F U C K !

Vaknade vid 10 efter att härmat en torktumlare under natten samt vaknat, somnat, drömt knasigt, vaknat, somnat...
Alltid lika trevligt!
Drog bort till Polisen för att fixa pass med Phu.
Numera ska man ge fingeravtryck också, vet inte om jag gillar detta?
Då kan dom ju hitta mina fingeravtryck på en plats två dagar innan ett mord och sen har jag något med saken att göra.
Känns inte riktigt 100!

Därefter bar det iväg på stan och sen lunch på City.
Deras kycklingsallad = mummsfillibabba!
Därefter ytterligare en sväng på stan och sen hemmåt.
Kom hem med ett par tights och en t-shirt från herravdelningen på JC.
Man ska vidga sina vyer! Har jag hört...
Kikade på På spaning med Bridget Jones och nu ska jag avboka kvällen träning på HK.
Känns inte heller helt okej men får bli en promenad med Phu istället.
Är iallafall trevligare.

Nej, nu ska jag försöka läsa tills skallen sprängs och sen, vem vet..
Kanske en power nap för att piggna till!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0