Love

Just nu. Under en micro sekund. Saknar jag känslan av närhet som man bara känner när man är kär och vet att sin kärlek är besvarad. Jag saknar drömmen om att det är jag och någon mot hela världen. Jag saknar en mans kärleksfulla kyssar mot min panna. Och hur han luktar på mitt hår. Jag saknar fantasierna om ett rött hus med vita knutar på landet där jag plockar blommor och du röker pipa i solen. Jag saknar känslan av en doft som får det att pirra i kroppen. Jag vill ligga i någons armar och känna hans fingrar glida längs min rygg. Jag drömmer om promenader året om då du alltid håller min hand utan att släppa taget. Jag saknar glädjen av att höra vår låt spelas på radion. Jag vill ha någon som ser på mej och bara ser mej. Ser min själ genom ögonen och ler åt vad han ser. Jag vill ligga kvar en extra halvtimme i sängen på morgonen och se när du sover. Jag vill älska med hela dej under långa nätter. Jag saknar en man som tar mej i sina armar och viskar att han älskar mej lågt i mitt öra. Jag längtar efter någon som torkar mina tårar när jag är ledsen och som får mej att skratta varje gång vi hörs. Jag saknar kärleken.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, vem gör inte det.. Bra skrivet tycker jag, och nu blev man ju ännu mer kärlekssugen :p

2010-02-02 @ 10:07:23
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0