Wednesday night:

Precis hoppat ur duschen efter tre timmar tillsammans med Phu. Dock inte i duschen utan i hennes kök. Men inte mindre roligt. Inledde kvällen med en lång promenad och avslutade med alldeles för mycket te (hallå tegelstenar!), mackor och internet. Snacka om att internet (dvs facebook och youtube) kan underhålla! Hittade bland annat det här klippet som fick oss att skratta ut till vägen enligt Anders:



Det verkar också som att min underbara hosta kommit tillbaka. Bloody amazing ha? Hallå soffan remember me? We slept togheter! Nu rullar iallafall Bridget Jones Diary på Tv:n, en film jag sett säkert två-tre gånger utan att komma ihåg ett piss förutom att hon hela tiden klagar över sin vikt. Eller vänta... Det är boken va? Den har jag läst också. Slutsats: Ingen vidare historia!

En rolig grej inträffade Phu i Stockholm i helgen. En kille kollade på hennes mobilbilder och hittade en ganska nytagen bild på mej. Varpå han frågar: Jag visste inte att du hade en syster? Kan ju inte annat än ta det som en komplimang!

Sis' and me, evidently!

Nu ska jag låta håret självtorka, knapra halstabletter, kolla på filmen och förhoppningsvis somna hyfsat tidigt.

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0