E - Type

Sitter och gör en ny playlist på Spotify med namnet 'Plugga', det ni.. Kom precis på att den inte kommer behövas speciellt länge till, men ändå. Det roliga är att den inte fylls med den nyaste musiken som man skulle kunna tro, utan istället Roxette, Ace of Base, The Rolling Stones och (hör och häpna) E-Type.

När jag var liten så lyssnade vi alltid på E-type jag och syrran både med morsan och Alf. Hade en period då jag skulle ställa upp i Småstjärnorna och då skulle jag antingen vara Mel C eller bruden som dansar så fräckt i E-type. Men det gick inte, sa syrran när jag var elva år, för då var jag tvungen att förstora tuttarna först! Nu när dom växt till sig kanske det går? Fast nu är jag väl för gammal för småstjärnorna. Attan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0