fredag:

Just nu kliar min hals så mycket att jag vill ta en stålborste och klia med! Då kan ni tänka er hur irriterad jag var inatt när jag höll på att somna sittandes! Därför sov jag lite längre idag och gick upp 9:00 istället. Eloge till Jessica! Snart ska jag sätta mej på tåget för att åka till Universitetet och lämna in arbetet som nu är färdigt! Klackspark i muttan here I come! Sen på vägen hem ska jag svänga förbi biblioteket för att hämta ut min efterlängtade 'Flickan som lekte med elden'. Nu kan ju gissa vad jag ska göra under helgen! Det och sakna flickvännen..
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jossan

I miss you toooo Daaaarling! <3

2010-01-22 @ 11:13:04
URL: http://dettaharhant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0