I survived this to!

Jag överlevde dagens slalom (med nöd och näppe måste erkännas) med enbart ett ömmande knä och definitiv träningsvärk imorn. Jag ramlade under alla åk utom ett men ojskibojski så nedrans kul vi hade jag och flickvännen! Hon skrattade så hon fick ont i magen av min pensionärsstil och mina otroligt vackra vurpor. Jag skrattade dock lika mycket varje gång jag låg på backen istället för att stå på skidorna! Men jag ska snabbt upp i backen igen för detta ska jag lära mej innan jag dör!

Nu sitter jag hemma hos Signora Carita och kollar på när hon spelar Wii och faktsikt äger! Just nu gillar hon hål, precis som Tiger Woods. Haha kass I know! Kvällen kommer spenderas här och senare på Rajjens med ett bowlingklot i näven! See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0