i wanna go hiking while rainin'

Idag har det inte blivit många barn gjorda kan jag lova!
Eftersom jag somnade efter 5 imorse så är det kanske inte så konstigt att jag fortfarande sov när flickvännen ringde 11:30. Hon tillät mej heller inte att somna om vilket gjorde att vi pratade i 40 minuter för att jag skulle piggna till någorlunda. Resten av dagen har spenderats framför datorn, med näsan i en bok, på HK, ute och nu framför datorn igen då ytterligare en film snart ska sättas på.

Den första filmen va Something New. Jag vet inte varför men Simon Baker gör så att hjärtat hoppar över ett slag med sin sexiga röst och charmiga leende.


Nu blir det The Last Kiss som flickvännen faktiskt sett och tyckte var bra, för en gångs skull! Sen sängen, förhoppningsvis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0