I'm loosing my mind and goin' crazy instead!

I vissa lägen känner jag mej själv alldeles för väl..
Tror ni jag har pluggat sen sist jag skrev?
Tror ni jag sket i pluggandet för att kika på hunken i Johan Falk istället?
Jag kan avslöja att den senare är rätt!
Attans, bara inte Christian läser detta.
Går det att spärra En person tro?

Nej nu ska jag verkligen försöka.
Men då kommer mamma och säger att det är mat.
Sen är jag sugen på te.
Och då måste jag kolla Facebook.
Och när jag väl känner att okej nu då..
Jamen då är det dags att gå och träna.
Så varför inte ge upp nu på en gång,
ta min bestraffning från Christian och försöka börja imorn istället?!

Sounds like a plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0