I'm so fucked up sometimes!

En av mina egenskaper (som jag pinsamt nog är riktigt bra på!) är att skjuta upp saker som jag inte vill göra. Att jag städar (ordentligt menar jag nu och inte bara drar dammsugaren fram och till baka två gånger) händer extremt sällan och just nu är det pluggandet som ligger i farosonen. Jag har exakt två veckor på mej på torsda att skriva klart och lämna i min sista tenta. Istället för att plugga som en galning innan nyår så tog jag lov som varade i nästan två månader. Och nu när det inte är alltför mycket tid kvar så gör jag allt annat än pluggar. Jag ringer flickvännen, käkar, klämmer äckligheter i fejjan, ser på Vänner, dricker te, rensar datorn.. Ja listan kan göras lång och just nu skriver jag bara för att jag inte vill plugga. Det mest tragiska är att jag vet precis hur det slutar: Jag sitter i förskräckt panik dagarna innan med ständig ångest och önskar att jag började tidigare! Jaja, ska väl försöka plugga lite till nu innan jag ger upp för dagen och sätter mej och läser i väntan på att jag och morsan ska se på Timeline i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0