Irritation och nattmacka

Kände att magen skrek lite väl mycket på mej så det fick bli en ostmacka såhär efter tolvslaget. Nöden har ingen lag; som jag och flickvännen fick bevisat för oss i helgen! Irritationen ikväll beror på att jag skrivit om mitt 2009 under januari, februari, mars och april. Och när det är publicerat och jag ska publicera månaderna maj, juni, juli august istället så försvinner det. Tur att datorn är tung annars hade den fått sova i snön inatt!

Men jag kan sammanfatta mina första månader med att jag sov, åt, sket, och pluggade dagarna i ändå. Jag var sambo med en underbar kille och jag inledde året med en förtjylning som gjorde att jag kräktes så fort jag rörde på mej! Jag fick MVG på mitt projektarbete och jag hade ännu inte funnit min andra hälft. Jag fick en ny vän som då kom och besökte mej riktigt ofta men nu har minskat sina besök till mer och mer sällan. Hans namn var ångest. Jag övningskörde regelbundet och jag gjorde halkbanan och riskettan. Ganska snabbt sammanfattat faktiskt. Jag var inte speciellt lycklig men jag var heller inte olycklig utan livet flöt på på ren rutin. Tills sommaren kom och livet gjorde en totalvändning för min del!

Nej mina vänner nu ska den nyblivna nattugglan försöka sova för att slippa göra någon som hon inte gjort på mycket länge i sömnen. Okej, ha sex tänker ni nu, men nej då det är mycket värre ska ni veta. Jag ska följa med flickvännen och hennes familj till Rackstad för att stå högst upp i backen och skrika "Slalom baby slalom!". Kommer jag hem hel imorgon eftermiddag kommer jag att bli kristen och börja sjunga Halelulja! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0