Jag lider av allvarlig beslutsångest!

Först ville jag åka som Au Pair till Usa - Kalifornien...
Sen ville jag plugga engelska i England...
Därefter var det plugga mer engelska fast i australien som gällde...
Och efter det ville jag helt plötsligt åka som volontärarbetare till Ghana - Afrika istället...
Men sen började istället jobba och flytta till Örebro locka mer...
Eller samma sak fast i Götet...

Men JUST NU är det flytt och jobb i Norge tillsammans med Emelie som lockar för att spara pengar till en work and travel resa i Australien till hösten.

The thing is, undrar hur länge det intresset håller för jag börjar bli skeptisk till mina egna drömmar då dom byts ut lika ofta som jag byter trosor. (Och det är ofta!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0